SIM kártya letiltása/visszakapcsolása
SIM-kártyád, illetve mobilkészüléked elvesztése vagy eltulajdonítása esetén lehetőséged van a letiltására:
- Telenor értékesítési pontokon,
- a Telenor hálózatán belföldön díjmentesen hívható 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton,
- a +36 20 200 0000-s számon, melyet hálózaton belüli hívásdíjjal hívhatsz.
A letiltott SIM kártyával hívást kezdeményezni és fogadni nem lehetséges.
Feltöltő kártya esetén a letiltás időpontjában rendelkezésre álló egyenleged megmarad, SIM kártyád érvényességi ideje nem változik, illetve ha megtaláltad a kártyát, jelszó ismeretében a díjmentes visszakapcsolást akár a telefonos ügyfélszolgálaton is kérheted.
Amennyiben a SIM kártya nem kerül elő, értékesítési pontjainkon SIM-kártyapótlást kérhetsz, így megmarad a telefonszámod.
A kártyapótlás egyszeri díja 5100 Ft.
Új SIM-kártyát személyesen igényelhetsz, számlás előfizetés esetén a letiltástól számított 2 hónapon belül. Fontos tudni, hogy a kártya pótlását az előfizetés tulajdonosa kérheti vagy más személy, meghatalmazással. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.